Neapykantos kūrimas

click fraud protection
c) „iofoto“ / „fotosearch“

Kodėl neapykantos pareiškimai JAV prezidentui tapo įprasti?

Šaltinis: c) „iofoto“ / fotosearch

Aš girdžiu, kaip daugelis mano draugų pabrėžtinai sako: „Aš neapykantosPrezidentas TrumpasKaip psichologas, kuris kreipia dėmesį mokymo įgūdžiai abipusiai kurti bendradarbiavimo ir pagarbus santykiai, ši neapykantos pozicija mane stulbina ir jaudina.

Aš suprantu, kad nemėgstu asmeninio Prezidento stiliaus ar nesutinku su tam tikra politika, tačiau neapykanta rodo visiškai kitokį reiškinį.

Nekenčiu, kaip daina iš 1949 m. Rodgerso ir Hammersteino miuziklo Pietų Ramusis vandenynas kartą pasakė: „Tave reikia atidžiai mokyti“.

Kaip vadinamas sindromas tėvų susvetimėjimas?

Tėvų susvetimėjimas, kaip paaiškinau keliuose ankstesniuose PT straipsniuose šia tema, yra sindromas, kai vienas iš tėvų nukreipia vaikus prieš kitą. Pagalvokite apie tai kaip trikampį, kuriame:

(1) Svetimi tėvai įtikina

(2) nekenčia vaikų ir padeda juos sunaikinti

3) kitas tėvas.

Ši neapykanta yra nepagrįsta. Tai reiškia, kad tikslinis tėvas paprastai yra pakankamai geras tėvas. Neapykanta yra „kruopščiai mokoma“.

Kaip susvetimėjimas paaiškina, kaip galima mokyti neapykantos?

Šeimose po skyrybų susvetimėjęs tėvas moko vaikus nekęsti kito tėvo pirmiausia šiais būdais:

  • Blokavimas auklėjimas laikas su tiksliniu tėvu, priešingai nei leidžia normali sąveika, ateivis gali plauti vaikus smegenimis. Vaikų normalu prisirišimas abu jų tėvai gali būti pakeisti neapykanta nukreiptam tėvui.

  • Vienas iš tėvų teigia, kad kitas turi neigiamų bruožų, kurie verti neapykantos. Svetimi tėvai per subtilius įsakymus gali įteigti, kad nukreiptas tėvas turi neigiamų savybių. Pavyzdžiui, jie gali atsidusti: „Kas a gėda tai yra, kad jūsų tėtis / mama niekada nelanko jokių jūsų futbolo žaidimų “, - iš tikrųjų tikslinis tėvas retai kada eina, nes pašalintojas neleidžia informacijos apie tai, kada ir kur vyksta žaidimai.
  • Arba susvetimėjimas gali būti tiesioginis, sakydamas atvirai ir dažnai kartojantis, pavyzdžiui, kad nukreiptas tėvas yra žalingas, savanaudis, bauginantis ir nelabai myli vaikus.
  • Kritinės pastabos apie tikslinį tėvą dažnai yra išpumpuotos tikrovės versijos, tai yra, perdėtos ir pernelyg apibendrintos neigiamos normalios elgsenos interpretacijos. Pavyzdžiui, jei vieną dieną tėčio šaldytuve trūksta užkandžių, susvetimėjusi mama gali pasakyti vaikui: „Tavo tėtis tavimi nerūpi. Jis net tavęs nemaitina “.
  • Daugelis kaltinimų linkę į tai, ką nurodo terapeutai projekcijos; tai yra, bruožai iš tikrųjų apibūdina susvetimėjantį tėvą, o ne kaltinamą tikslinį tėvą. Politinėje erdvėje pastebėti, kiek tie, kurie nekenčia prezidento Trumpo, priskiria jam savo politinės partijos savybes, galima mąstyti.
  • Neigiami įsitikinimai ir neapykanta kitam taip pat linkę kurstyti melagingi pasakojimai, tai yra melas. Klaidingi pasakojimai, kaip aprašyta aukščiau, gali būti išpūsti tikrovės iškraipymai, pavyzdžiui, paėmus nedidelę situaciją pvz., jei tėvai praranda nuotaiką, kai vaikai elgiasi nepagarbiai ir siurbia, kad skambėtų kaip kažkas baisus. Klaidingai pasakojami pasakojimai gali būti visiškai netikri fiktai, sukurti tam, kad kitas tėvas atrodytų pavojingas ar kitaip nusipelnęs. baimė ir neapykanta. Svetimas tėvas gali apkaltinti, pavyzdžiui, tikslinį tėvą išsiskyręs šeima, kai faktiškai atsiskyrimą inicijavo tėvai. Arba visiškai melagingi kaltinimai seksualine ar fizine prievarta gali būti pakartoti vaikams pakankamai kartų, kad jie taptų „melagingi prisiminimai", tai yra įvykiai, kurie dar niekada neįvyko ir kuriais vaikai tiki, yra tikri prisiminimai.
  • Melagingi tvirtinimai kaip teismo siūlymų pagrindas.
  • Neigiamų, perdėtų ir atvirų klaidų apie kitus tėvus skleidimas kitiems, pavyzdžiui, mokytojams, treneriams ir išplėstiniams šeimos nariams.

Kodėl neapykanta kurstoma mūsų piliečiams

Neapykantos kurstymas šalyje taip pat turi tris dalyvius:

(1) a politinis vadovas ar grup kad siekiama įtikinti

(2) a gyventojų tokių kaip šalies piliečiai

(3) nekęsti kito politinis lyderis ar grupė kad svetimšaliai nori pakenkti.

Kam ir kaip čia, JAV, nauda iš neapykantos skatinimo mūsų šalyje? Vienas tikslas yra politinė valdžia. Kuo labiau amerikiečiai nekenčia prezidento Trumpo, tuo didesnė tikimybė, kad demokratų partija įgis valdžią per kitus rinkimus. Panašiai, įtikindami piliečius neapykantą kairiesiems, dešiniesiems gali būti suteikta daugiau rinkimų galios.

O gal tikslas yra pinigai? Neapykantos kaupimas gali pasirodyti puiki lėšų rinkimo taktika.

Kaip amerikiečiai yra įvelti į neapykantą

Indoktrinacija prasideda žiniasklaidos priemonėmis, kurios suteikia tik vieną ar kitą politinio spektro puses. Tai yra tarsi vienas iš tėvų, kuris blokuoja ryšį su kitu tėvu.

Tada politikai ir jų žiniasklaidos priemonės įgauna didžiulį dėmesį akivaizdžiai neigiamoms kitų savybėms, sukeldami isteriją apie tai, kaip tai blogai savybės yra ir net melagingų pasakojimų apie kito blogybes išleidimas - lygiai taip pat, kaip susvetimėję tėvai daro dėl tariamo savo buvusio blogo savybes.

Žiniasklaida sustiprina neapykantą, kuri šiuo metu užplūsta mūsų šalį.

Pavyzdžiui, nekenčiant prezidento Trumpo, kabelinės televizijos žinių programose, pavyzdžiui, dažnai rodomos asmenybės, aptariančios politinius įvykius su nuolatinis būgnelis „Pažvelk į tai, ką prezidentas padarė blogai dabar“. Jie sutelkia dėmesį į gąsdinančias istorijas, perdėtai įvertindami Prezidento pavojų veiksmai. Kartu jie praleidžia gerąją naujieną apie teigiamus Prezidento pasiekimus. Tai susvetimėjimas, o ne naujienų reportažas ar analizė.

Deja, žiniasklaidos atstovai ir jų svečiai, esantys politinio spektro dešinėje, kartais taip pat skatina neapykantą. Jie taip pat kartais skatina neapykantą pateikdami savo požiūrį į paniekos ir paniekos ar perdėm emocinės isterijos toną, o ne tiesiogiai aprašydami ir analizuodami problemas.

Norėdami gauti išsamų akademinį straipsnį apie tai, kaip taip susiklostė dabartinė neapykantos kupina politinė atmosfera įspūdingai panašus į tai, kaip susvetimėję tėvai moko savo vaikus nekęsti tikslinio tėvo, žiūrėkite išsamų straipsnis čia pateikė tėvų susvetimėjimo ekspertas Josephas Goldbergas.

Ar televizija, internetas ar radijas šaltiniai, iš kurių gaunate savo naujienas, yra teisingi?

Tiek daug politinių žinių panieka ir panieka lygiagrečiai atspindi tuo, kaip susvetimėję tėvai nukreipia savo vaikus prieš kitus tėvus. Dabar, kai jau sužinojote apie neapykantos skatinimo pavojų, ar galite išgirsti, kai žurnalistai ir jų kviestiniai pašnekovai reklamuoja kalbėjimą šiais neapykantą skatinančiais būdais? Ar galite pastebėti paniekos ir paniekos požiūrį ir (arba) isteriją, iššaukiančią neapykantą?

Kai kabelinė televizija, radijas ir interneto naujienų šaltiniai skatina neapykantą, visiems piliečiams kyla pavojus, kad jie gali pasiduoti manipuliacijoms. Piliečiai, skirtingai nei maži vaikai, turi galimybių pakilti virš šios manipuliacijos. Vis dėlto per daug amerikiečių linkę žiūrėti, klausytis ir skaityti tik naujienų žurnalus, kurie palaiko savo pažiūras ir netgi nudžiuginti paniekinančius transliuotojus, toliau skleisdami ir stiprindami neapykantos.

Kas gali užkirsti kelią neapykantos plitimui?

Sveiki tėvai, nesvarbu, vedę ar išsiskyrę, susilaiko nuo neigimo apie kitą tėvą. Jie gali paisyti skirtingų nuomonių ir netgi pareikšti nesutikimą dėl konkrečių veiksmų ar idėjų, tačiau jie negarbingai kalba apie savo buvusį asmenį. Sveiki tėvai palaiko tai, kas geriausia jų vaikams. Vaikai turi mylėti ir mokėti iš abiejų tėvų naudos.

Kaip palengvėtų, jei politikai nustotų žiauriai keikdamiesi vienas kitą, pavyzdžiui, kariaudami buvusių skyrybų sutuoktinius. Gal tada jie galėtų sutelkti dėmesį į problemų, su kuriomis susiduria mūsų šalis, analizę ir paaiškinti savo ir kitų idėjų, kaip jas reaguoti, privalumus ir trūkumus.

Kokiais papildomais būdais dabartinė praktika yra patologinė?

Tėvų susvetimėjimas, taip pat ir politikų susvetimėjimas, veikia nuodugniai narcisistinis, t.y., savanaudis. Jie naudojasi vaikais, ty žiūrovais ir piliečiais, kaip kovotojai, įtraukdami juos ir manipuliuodami kovomis su nekenčiamaisiais.

Tėvų ir politinio diskurso dalyvių susvetimėjimas taip pat paprastai parodo padalijimas. Tėvai ir naujienų žiniasklaida, kurie tuo mėgaujasi padalijimas modelis arba (arba) mąstymas: tai aš arba aš, tavo kitas tėvas, mano idėjos ar jų idėjos. Mano idėjos yra teisingos; jų yra visiškai neteisingi ir pavojingi. Aš esu angelas, o kitas - velnias. Aš nekenčiu kito. Kitas yra priešas.

Deja, dabar labai dažnai JAV nekenčiant neapykantos, daugelis žmonių atsisako kalbėti apie politinę situaciją su kitais - net draugais ir šeimos nariais -, kurie nesutinka su savo neapykantos perspektyva. Negrįžusi prie normalizuoto diskurso, mūsų šalis liks neapykantos užplūdusi ir susiskaldžiusi. Normalu, kai normalu, kai abipusiai gerbiamos politinės idėjos. Normalu palaiko sveiką demokratiją.

Kokia neapykantos priežastis yra susvetimėjimas?

Susvetimėjimas laikomas potencialiai sunkia prievarta prieš vaikus. Žala pasireiškia vaikams, kai jie labai padidėja nerimas, piktas ar prislėgtas. Jie taip pat padidina priklausomybių ir priklausomybės riziką visą gyvenimą savižudybė.

Ar neapykanta, skilimas ir susvetimėjimas yra kryptis, kuria norite nukreipti mūsų šalį? Jei ne, pagalvokite dar kartą. Ar esate įsitikinęs nekęsti, nekęsti prezidento Trumpo ar jo priešininkų?

Prisimink: mes visi kartu. Padaliję mes patenkame.

Visi mes būsime taikesnės, saugesnės ir abipusiai pagarbios sąjungos naudos gavėjai.

Pateikė. 2019 m. liepos 8 d. - 10:43

Taigi, jei „nekenčiame“ kozirio, mums plaunamos smegenys arba auginami labai skurdžiuose vaikystės namuose. Saunus.

  • Atsakinėti į .
  • Citata.

Pateikė ken sandler 2019 m. Liepos 9 d. - 4:15

Taip. Jūs visiškai teisus. Nuo to momento, kai jis paskelbė. Klausėtės žiniasklaidos (t. Y. CNN, BSNBC ir kt.) Ir jie papasakojo, koks jis blogis. Jie papasakojo, kaip jam buvo blogai dėl šalies. Ar jis pradėjo kokius nors karus? Ne. Ekonomika ėmė čiulpti. Nada. Nesvarbu. Jūs tiesiog taip užprogramuotas, kad nekenčiate visko, ką jis daro, ir sakote, kad dabar sieną su Meksika vadinate krize, net ir tuo metu, kai Trumpas mėnesius tai vadina krize - jūs kaltinate jį! Liberalai neturi jokios galimybės tiesiog galvoti patys. Jei jums pakaktų 5 sekundžių, tai būtų 5 sekundės kvėpuoti ir pagalvotumėte: „Žinai, mano gyvenimas paskutinius 2,5 metų iš tikrųjų buvo geras. Atrodo, kad ekonomikai sekasi geriau, nei žmonės manė. F # $ K! Gerai, gerai, aš vis dar nemėgstu vaikino dėl jo tviterio, bet taip. Jis dirba gerai. “Bet tu negali to padaryti, nes imi pavyzdį iš žiniasklaidos. Tai kaip HS. jūs ėjote į HS šokį ir kadangi visi kiti manė, kad tai čiulpia, jūs taip pat padarėte, nors tikrai to nepadarėte. Žiniasklaida pasakoja, koks jis blogas, todėl jūs klausote. Jūs negalite skirti laiko tam, kad pamatytumėte, kad jis nėra rasistas. Ekrane matote vadinamuosius žurnalistus, kurie verkia, nes jis laimėjo, todėl manote, kad tai turi būti blogai. matote, kad MAGA skrybėlėje žmonės sumušta, ir ne viena jūsų mintis sako: „pakabink, tai netinka“.
Taip, jums buvo praustos smegenys.

  • Atsakymas ken sandler
  • Citata ken sandler

Pateikta James OBrien MD, 2019 m. Liepos 9 d. - 9:46

Pažvelkite į visus dorybės signalus keliančius daiktus šioje svetainėje, kokie siaubingi vaikų sulaikymo punktai yra pasienyje. Ir kaip kaltas Trumpas. Nepaisydamas to, kad tos nuotraukos buvo nuo 2014 m. Kai jie negalėjo pasidomėti šiuo klausimu, nes jų vaikinas buvo valdžioje.

Tai labai akivaizdus manipuliavimas. Pokalbiuose galite pasakyti, kai žmonės galvoja apie dalykus ir paprogramuoja propagandą.

Prievolė įspėti minią yra pati blogiausia. Jie net nesupranta, kad nuolatinė vanago minia GOP nekenčia jo už tai, kad jis nėra pakankamai karingas.

Trumpas gali būti narcisistinis smūgis, tačiau jo nekenčiantys žmonės yra dar labiau. Iš esmės tai yra infantili projekcija ir sakoma, kad visa tai yra panirusi į stiprų padažą su nepakartojama dorybės signalizacija.

  • Atsakymas James OBrien MD
  • Citata James OBrien MD

Pateikta Amino 2019 m. Liepos 24 d. - 18:13

Kai kuriose prefrontalinės žievės srityse trūksta aktyvumo konservatyvioms smegenims.

Iš tikrųjų konservatoriai yra linkę vertinti aukščiau stabilumo, lojalumo, nemėgsta pokyčių ir yra daugiau religiškai įtraukiami į sprendimų priėmimą, turėdami didesnę normą įsitikinti pasirinkimai. Įrodyta, kad jiems trūksta empatijos ir objektyvumo.

Ir jei pažvelgsite į liberalus asmenybės charakterio požiūriu, jūs tapsite stipresni reitingai, atsižvelgiant į tai, kaip patinka pokyčiai, norima iš tikrųjų pagrįsti sprendimų priėmimą nauja informacija ir t mokslas. Jie labiau rūpinasi reikalingais žmonėmis ir, palyginti su konservatoriais, pasižymi puikiomis loginėmis galimybėmis.

Vien tik pažvelgę ​​į smegenų struktūrą galime numatyti politinę orientaciją, turėdami daugiau nei 76 procentų tikimybės, kad ji susitvarkys!

Galite apieškoti „konservatyvias ir liberaliąsias smegenis“ ir pabandyti išmokyti mažiau funkcionuojančias konservatyvias smegenis, prieš kaltindami kitus, kad jie yra praplovę smegenis.

  • Atsakyk Aminui
  • Cituoju Aminą

Pateikta „juli kay“ 2019 m. Liepos 31 d. - 12:18

Skubus ir galingas SPELL ratukas DR GBOJIE WHATSAPP JAM +2349066410185

Aš esu iš Kanados, norėčiau jums pasakyti visiems, kad galėjau nutraukti savo skyrybų problemą ir vėl atkurti savo santuoką, nes niekada nenorėjau, kad tai įvyktų. Aš nežinau, kas nutiko mano vyrui, kad jis pildosi dėl skyrybų, bandžiau jį iškalbėti, kai jis pasakė aš ir jis neklausė manęs, aš neturėjau kitos išeities, kaip tik kreiptis pagalbos į burtų rašytoją ir dabar džiaugiuosi, kad aš padarė. Nes jei ne dėl rašybos, aš nežinau, kas jau būtų buvę manimi, nes aš taip mylėjau savo vyrą, kad negalėjau pakęsti jo prarasti. Burtas tarsi stebuklingai pakeitė mano vyro pasikeitimo būdą ir būdą, o vietoj planuojamų skyrybų pradėjo rodyti meilę. Aš tiesiog labai laiminga, kad dabar viskas yra mano vietoje. Aš mielai rekomenduočiau naudoti rašybą visiems, išgyvenantiems santuokos problemas ir norintiems tai nutraukti. [gbojiespiritualtemple @ gmail. com, gbojiespiritualtemple @ yahoo. com arba „WhatsApp“: +2349066410185 buvo jei gavau pagalbą atkurti savo santuoką]

  • Atsakyti juli kay
  • Citata juli kay

Pateikė Steve'as Johnsonas 2019 m. Liepos 8 d. - 11:13

Meldžiu, kad už tai nesulaukiate jokio atgarsio. Nedaugelis norinčių pripažinti, kad visa tai yra neapykanta mūsų politiniams priešams.

  • Atsakymas Steve'ui Johnsonui
  • Citata Steve'ui Johnsonui
Pateikė Susan Heitler Ph. 2019 m. liepos 8 d. - 11:13

Neturtingi namai, ne. Bet taip smegenų plovimui. Yra daugybė priežasčių nesutikti su Trumpo politika ir dar daugiau - prieštarauti jo asmenybės įpročiams. Neapykanta yra ženklas, o nesutarimai buvo perkelti į kitą lygį. Štai kas panašu į tėvų susvetimėjimą.

  • Atsakymas Susan Heitler Ph.
  • Citata Susan Heitler Ph.
Pateikė Susan Heitler Ph. 2019 m. liepos 8 d. - 11:17 val

Sutinku, kad bet ko, kas galėtų būti laikoma palaikančiu Trumpą, iškėlimas kelia baimės ir pykčio reakciją.

Man pasisekė, kad galiu ištrinti labai priešiškus komentarus ir jau padariau tai. Kita vertus, galbūt turėčiau palikti juos čia, nes jie rodo neapykantos problemos rimtumą.

  • Atsakymas Susan Heitler Ph.
  • Citata Susan Heitler Ph.

Pateikta Kento Drake'o 2019 m. Liepos 13 d. - 8:50

Tu sakei:
"Man pasisekė, kad galiu ištrinti labai priešiškus komentarus ir jau padariau tai su vienu."

Vien todėl, kad turite šią galią, dar nereiškia, kad turėtumėte ja naudotis pagal savo darbotvarkę. Ištrynėte kelis komentarus, kurie nebūtų laikomi įžeidžiančiais paprastam skaitytojui. Ir liko komentarai, kurie yra atsakymai į ištrintus komentarus. Dėl to likusių komentarų srautas atrodo neskaidrus. Ar norite ištrinti komentarus, norėdami apsaugoti skaitytojus, ar ištrinate komentarus, norėdami apsaugoti savo pasididžiavimą?

  • Atsakyti Kentui Drake'ui
  • Citata Kento Drake'o
Pateikė Susan Heitler Ph. 2019 m. liepos 13 d. - 11:33 val

Ištrinu tik tada, kai yra komentarų, nukreiptų asmeniškai į autorių. Tokie komentarai yra nesuderinami su šios svetainės tikslais skatinti pilietinį diskursą. Nors džiaugiuosi, kad gali skirtis nuomonė, komentarai, peržengiantys asmeninių atakų ribas, yra nepriimtini.

Ačiū, kad paprašėte man paaiškinti šią politiką.

  • Atsakymas Susan Heitler Ph.
  • Citata Susan Heitler Ph.

Pateikta Kenijos, 2019 m. Liepos 13 d. - 12:39

Ačiū, kad leidote man pateikti komentarą. Savo komentare nebūčiau turėjęs vadinti D'aia Thompson neišmanančiu. Tai aiškiai buvo asmeninis jos puolimas. Bet kadangi jūs pašalinote jos komentarą, mano komentaras nebeatrodo toks griežtas. Ačiū, kad pasidalinote šios svetainės tikslais skatinti pilietinį diskursą. Aš ateityje susilaikysiu nuo tokių išpuolių kaip komentaras, kurį pateikiau šioje gijoje. Linkiu, kad būtų būdas peržiūrėti, jos teigimu, pažeidusius šios svetainės tikslus. Viskas, ką atsimenu, buvo emocinis pyktis, sklindantis iš kairiųjų pamišėlių.

  • Atsakymas Kenijai
  • Citata Kenija

Pateikta Eva Chanda 2019 m. Liepos 9 d. - 12:42

Jūsų poliarizuotos gentinės žiniasklaidos aplinkos analizė yra įdomi, tačiau praleidote esminį momentą apie Trumpą: jis priverčia mus visus jo nekęsti savo nuolatiniu melu ir narcisizmu! Jis elgiasi lygiai taip, kaip atsiskyrę tėvai, kuriuos apibūdinate, pajuokia kitus ir suskirsto pasaulį į juos. Paklauskite niujorkiečių, kurie jį pažinojo ir niekino dešimtmečius, dar ilgai, kol atėjo laidų naujienos: jie žino, kad jis yra dviejų bitų bendražygis. Kalbant apie tariamą jo naudą ekonomikai, visa tai, kas jau buvo pradėta valdant Obamai. Ekonomika klesti nepaisant Trumpo, o ne dėl jo, ir tai yra požymiai, kad burbulas gali sprogti. Šiaip ar taip, kai kurie žmonės yra taip smerkiami, kad jokie pavieniai geri rezultatai negali atsverti blogo. Bet kuriame kitame darbe, pavyzdžiui, paties D. Trumpo simbolinėje televizijos realybės laidoje, mes sakydavome: „Tu esi atleistas!“ Trumpas turi būti atleistas!

  • Atsakymas Eva Chanda
  • Citata Eva Chanda
Pateikė Susan Heitler Ph. 2019 m. liepos 9 d. - 1:04 val

Kai kurie D.Trumpo elgesys daugeliui žmonių, įskaitant mane, iššaukia nemalonumą.

Tuo pat metu mane stulbina neapykantos rūšis, kurią matau tarp daugybės žmonių, kurie paprastai nekenčia žmonių. Manau, kad šiai reakcijai svarbūs papildomi veiksniai.

Bet kokiu atveju, nors aš galiu nesutikti su kai kuriais jūsų punktais, dėkoju jums, kad parašėte savo komentarus tokiu pastebėjimu, o ne per aukštu emociniu tonu. Mūsų šaliai reikia daugiau jūsų švelnaus reakcijos stiliaus.

  • Atsakymas Susan Heitler Ph.
  • Citata Susan Heitler Ph.

Pateikta „Katrina“ 2019 m. Liepos 9 d. - 1:07

Nesuprantu, kodėl neapykanta Trumpui. Panašu, kad aukščiausio lygio naikintojai prieš jį turi asmeninę vendetę. Neabejojama, kad jis gali būti grubus ir kartais atrodyti nestabilus. Kiek tai yra moteris, ji tikrai atrodo. Tačiau neapykantos Kennedy ar Clinton neturi tų pačių trūkumų. Net Nixonas nebuvo labai nekentęs dėl Votergeito skandalo.
Aš skambu šiek tiek paranojiškai, bet jaučiuosi kaip šalis, kurioje esame manipuliuojami vidine kova tarpusavyje.
Prisimenu laiką, kai jūs galėjote nesutikti su priešingomis politinėmis pažiūromis ir nesiskųsti! Deja, dabar taip nėra.
Jūs tikrai drąsus, dr. Heitler! Puikus straipsnis!

  • Atsakyti Katrinai
  • Citata Katrina
Pateikė Susan Heitler Ph. 2019 m. liepos 9 d. - 1:16

Aš vertinu jūsų palaikomą komentarą, atsižvelgiant į tikimybę, kad sulauksiu daugybės neigiamų reakcijų. Kaip jūs taip ryškiai pasakėte: „Aš atsimenu laiką, kai galėjai nesutikti su priešingomis politinėmis pažiūromis ir nesišnekėti! Deja, taip nėra dabar “.

  • Atsakymas Susan Heitler Ph.
  • Citata Susan Heitler Ph.

Pateikta James OBrien MD, 2019 m. Liepos 9 d. - 9:58

Šiuo metu esu gana pažymėtas dėl Trumpo biudžeto deficito, tačiau tai daug skiriasi nuo „Oranžinio žmogaus blogo“. Ypač tada, kai tą pačią kritiką galima lengvai pritaikyti jų nuojautoms. Tai pasakytina apie valstybės skolą, kuri nepaprastai išaugo nuo aštuntojo dešimtmečio.

Taip pat akimirką netikiu, kad problema yra ne personažas, o politika. Erelis skautas kandidatavo į prezidentą 2012 m. Ir jis buvo sunaikintas. Jei Romney būtų laimėjęs, jis būtų tik dar vienas nacių, rasistų ir Bondo piktadarys, nes visa tai yra projekcija.

  • Atsakymas James OBrien MD
  • Citata James OBrien MD

Pateikė Elana Dunn LPC CPCS 2019 m. Liepos 9 d. - 10:37

Anoniminis rašė:

Šiuo metu esu gana pažymėtas dėl Trumpo biudžeto deficito, tačiau tai daug skiriasi nuo „Oranžinio žmogaus blogo“. Ypač tada, kai tą pačią kritiką galima lengvai pritaikyti jų nuojautoms. Tai pasakytina apie valstybės skolą, kuri nepaprastai išaugo nuo aštuntojo dešimtmečio.

Taip pat akimirką netikiu, kad problema yra ne personažas, o politika. Erelis skautas kandidatavo į prezidentą 2012 m. Ir jis buvo sunaikintas. Jei Romney būtų laimėjęs, jis būtų tik dar vienas nacių, rasistų ir Bondo piktadarys, nes visa tai yra projekcija.

Dr O'Brienas, kuris yra „jie“ „pritaikytas savo nuojautoms“? Aš norėčiau paaiškinimo. Taip pat nemanau, kad dauguma tų, kurie niekina Trumpą, pajustų tai, ką jūs sakėte apie Romney. Aš žaviuosi ir gerbiu Romney. Jis yra tikras valstybininkas ir būtų gerai atstovavęs mūsų šaliai. jis tiesiog pralaimėjo, nes žmonės ir rinkimų kolegija labiau palaikė kitą vaikiną. Jis nežaidė nešvariai, negražiai neapykantos ar patyčių. Jis važiavo oriai ir pagarbiai. Jis pralaimėjo rinkimus oriai, todėl rinkimų naktį beveik vien tik savo „šalininkų“ buvo paliktas salėje. Nepriskirkite Romney kategorijai kaip asmeniui (prezidentui), kuris 11 (vienuolika) savo darbuotojų buvo išsiųstas į kalėjimą. Vienuolika. Nemanau, kad kas nors iš Romney komandos buvo pasiųstas į kalėjimą už kampanijos veiksmus. Romney nėra Trumpas. Įžeidimas yra įžeidimas, kad „jie“ vadinsis „tik dar vienu nacių, rasistų ir Bondo piktadariu“. Romney atstovauja NĖRA tų dalykų.

  • Atsakymas Elana Dunn LPC CPCS
  • Citata Elana Dunn LPC CPCS

Pateikta James OBrien MD, 2019 m. Liepos 10 d. - 11:19

Bet kokiu atveju jūs balsavote už Obamą

Žmogus, kuris sakė, kad galime išsaugoti savo sveikatos draudimą, ir apkaltino „YouTuber“ Benghazi.

  • Atsakymas James OBrien MD
  • Citata James OBrien MD

Pateikta James OBrien MD, 2019 m. Liepos 10 d. - 11:20

Bet kokiu atveju jūs balsavote už Obamą

Žmogus, kuris sakė, kad galime išsaugoti savo sveikatos draudimą, ir apkaltino „YouTuber“ Benghazi.

  • Atsakymas James OBrien MD
  • Citata James OBrien MD

Pateikta Kento Drake'o 2019 m. Liepos 11 d. - 2:20

Federalinis biudžeto deficitas per pirmuosius keturis 2019 m. Mėnesius padidėjo sumažėjus mokesčių pajamoms ir padidėjus išlaidoms Iždo departamentas antradienį pareiškė, kad Baltiesiems rūmams ir kongresui jie ruošiasi skirti nemažą biudžetą mūšiai.

Per pirmuosius keturis 2019 m. Fiskalinius mėnesius deficitas išaugo 77 proc., Palyginti su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, teigė valstybės iždas.

Pasak Iždo, bendras keturių mėnesių laikotarpio deficitas sudarė 310 milijardų dolerių, palyginti su 176 milijardų dolerių tuo pačiu laikotarpiu prieš metus.

„Tai didelis mokesčių sumažinimas kartu su dideliu išlaidų padidėjimu, kai jau buvo didelis deficitas“, - teigė buvęs Senato biudžeto komiteto pirmininkas Kentas Conradas (N.D.). „Taigi atspėk, koks tai beprotis!“

Malonu matyti, kad Jimmy O'Brienas neturi galvos smėlyje kaip dauguma dešiniųjų kraštų. Trumpų palikimas bus jo indėlis į nacionalinę skolą. Trumpas paskelbė mokesčių mažinimo ir išlaidų didinimo darbotvarkę, dėl kurios pastebimai išaugo deficitas. Mokesčių pajamos nuo 2018 m. Spalio mėn. Iki 2019 m. Sausio mėn. Sumažėjo 19 milijardų dolerių, arba 2 procentais. Didelis pelno mokesčio mokėjimų sumažinimas per pirmuosius keturis fiskalinių metų mėnesius - beveik 25 proc. Arba 17 milijardų JAV dolerių. Išlaidos tuo pačiu laikotarpiu padidėjo 9 procentais. Labiausiai padidėjo gynybos karinės programos, padidėjusios 12 procentų, ir „Medicare“, padidėjusios 16 procentų.

Kongreso biudžeto tarnyba prognozavo, kad deficitas šiais metais sieks beveik 900 milijardų JAV dolerių, nes vyriausybė išleidžia daug daugiau pinigų, nei gauna per pajamas.

  • Atsakyti Kentui Drake'ui
  • Citata Kento Drake'o

Pateikta Kento Drake'o 2019 m. Liepos 11 d. - 2:34

Leiskite šaukti Billui Clintonui. Net tada, kai pašalinsite socialinę apsaugą iš lygties, 1999 m. Fiskaliniame sektoriuje buvo 1,9 milijardo JAV dolerių perteklius, o 2000 metais - 86,4 milijardo dolerių. Taigi šiaip ar taip, jūs skaitote, kad federalinis biudžetas buvo subalansuotas, o biudžeto deficitas buvo panaikintas per pastaruosius dvejus Clintono administracijos metus.

  • Atsakyti Kentui Drake'ui
  • Citata Kento Drake'o

Pateikta Anonimas 2019 m. Liepos 9 d. - 1:46

Man keista matyti tokią pasmaugią vyro, kuris negailestingai vykdė įkalinimą kūdikiams ir mažiems vaikams, gynybą. Įsivaizduokite, jei pabėgote iš šalies, nes jūsų gyvybei grėsė gaujos, ar badavote, o tada, kai atvykote į šalį jūs tikėjotės suteikti šventyklą, jie tiesiogine prasme išplėšė iš jūsų vaikus, atidavė juos ir vėliau pametė juos? Sprendimus tai padaryti priėmė Trumpas ir jo administracija. Jis turėjo daug galimybių sustabdyti tai, bet nuolat nusprendžia to nedaryti. Tai žmogus, kurį jūs lyginate su tėvų susvetimėjimo auka? Tai yra tas žmogus, kuris jums rūpi? Tai yra asmuo, kuris, tavo manymu, nevertas būti neapkenčiamas?

  • Atsakyti anonimui
  • Citata Anonimas

Pateikta Quinn 2019 m. Liepos 9 d. - 7:48

Kaip licencijuotas psichoterapeutas ir aistringas „Psych Today“ skaitytojas, tai yra vienas akivaizdžiausių baltosios moters privilegijų pavyzdžių, kuriuos aš kada nors mačiau spausdintuose dokumentuose. Kaip drįsti piktybiškai nusiteikti žmonėms, turintiems teisę jo nekęsti?! AKS yra paplitęs net tuose namų ūkiuose, kurie jį palaiko, todėl nematau priežasties tai pabrėžti kaip tam tikrą lemiantį veiksnį žmonėms, kurie jo nekenčia. Neapykanta yra stiprus žodis, tačiau tai yra tinkamas ir pagrįstas jausmas daugeliui mažumų asmenų, kurie Trumpą ir jo šalininkai per pastaruosius keletą dienų terorizavo emociškai, protiškai, finansiškai, kartais ir fiziškai metų. Pridėkite tai prie grupių, kurios jau buvo atskirtos (LGBTQ ir juodaodžiai bei rudieji, skurdžiai gyvenantys žmonės) ir, žinoma, sukursite stiprių emocinių reakcijų. Jūs, kaip balta moteris, turite privilegiją žiūrėti į kai kurias jo politikas ir komentarus, nes jie neturi jokios įtakos nei jums, nei istoriškai. Neetiška ir nesąžininga milijonams žmonių pasakyti jiems, kad jie privalo apeiti visas savo traumas norėdami pamatyti finansinę Trumpo naudą (btw, daugelis ekonomistų mano jis veda mus į dar vieną finansinį burbulą, o pajamų atotrūkis yra blogesnis nei bet kada, todėl taip pat įdomu, kam padeda šis finansinis „bumas“, ar tikrai tai nėra tie žmonės, kuriems reikia tai). Štai kodėl mums reikia daugiau spalvų klinikų ar bent jau asmenų, kurie patvirtintų atskirtų asmenų patirtį. Apskritai, tai buvo labai šlykštus straipsnis, parašytas iš aukštos privilegijos vietos, ir aš raginu jus lankyti kai kurias kultūrinės kompetencijos CE klases.

  • Atsakyti Quinn
  • Citata Quinn

Pateikta Niko 2019 m. Liepos 9 d. - 9:37

Ačiū Quinn! Liūdna, kad mūsų srities „profesionalas“ neturi žinių. Aš žinau, kad toks mąstymas egzistuoja, bet turi būti paskelbtas „Psychology Today“?? Aš raginu autorių surengti keletą mokymų / seminarų / „CE“ ir išklausyti prieš tai darant daugiau žalos.

  • Atsakykite Niko
  • Citata Niko

Pateikė Diana Gil Velez 2019 m. Liepos 10 d. - 8:24

Anoniminis rašė:

Kaip licencijuotas psichoterapeutas ir aistringas „Psych Today“ skaitytojas, tai yra vienas akivaizdžiausių baltosios moters privilegijų pavyzdžių, kuriuos aš kada nors mačiau spausdintuose dokumentuose. Kaip drįsti piktybiškai nusiteikti žmonėms, turintiems teisę jo nekęsti?! AKS yra paplitęs net tuose namų ūkiuose, kurie jį palaiko, todėl nematau priežasties tai pabrėžti kaip tam tikrą lemiantį veiksnį žmonėms, kurie jo nekenčia. Neapykanta yra stiprus žodis, tačiau tai yra tinkamas ir pagrįstas jausmas daugeliui mažumų asmenų, kurie Trumpą ir jo šalininkai per pastaruosius keletą dienų terorizavo emociškai, protiškai, finansiškai, kartais ir fiziškai metų. Pridėkite tai prie grupių, kurios jau buvo atskirtos (LGBTQ ir juodaodžiai bei rudieji, skurdžiai gyvenantys žmonės) ir, žinoma, sukursite stiprių emocinių reakcijų. Jūs, kaip balta moteris, turite privilegiją žiūrėti į kai kurias jo politikas ir komentarus, nes jie neturi jokios įtakos nei jums, nei istoriškai. Neetiška ir nesąžininga milijonams žmonių pasakyti jiems, kad jie privalo apeiti visas savo traumas norėdami pamatyti finansinę Trumpo naudą (btw, daugelis ekonomistų mano jis veda mus į dar vieną finansinį burbulą, o pajamų atotrūkis yra blogesnis nei bet kada, todėl taip pat įdomu, kam padeda šis finansinis „bumas“, ar tikrai tai nėra tie žmonės, kuriems reikia tai). Štai kodėl mums reikia daugiau spalvų klinikų ar bent jau asmenų, kurie patvirtintų atskirtų asmenų patirtį. Apskritai, tai buvo labai šlykštus straipsnis, parašytas iš aukštos privilegijos vietos, ir aš raginu jus lankyti kai kurias kultūrinės kompetencijos CE klases.

Aš sutinku su jumis Quinn. Aš taip pat manau, kad tai yra geras pavyzdys, kai kažkas atsiduria privilegijuotoje situacijoje, taikydamas „teoriją“, kad patvirtintų savo šališkumą. Ji visiškai nekreipia dėmesio į realias reakcijas, kodėl žmonės neigiamai reaguoja į Trumpą (laikomi vaikai narve, dehumanizuojami prieglobsčio siekiantys imigrantai, jo trūksta empatija pažeidžiamoms gyventojų grupėms, aktyvus translyčių asmenų uždraudimas iš kariuomenės, nesugebėjimas atsiprašyti už raginimą įvykdyti Centrinį parką 5, sąrašas gali išeiti... ). Trumpas sukūrė savo reputaciją, „neapykanta“ neįvyko per naktį. Aš žinau, kad dešinėje ir kairėje yra nepaprastų fanatikų, tačiau tai paneigia žmonių patirtį Trumpas patologizuodamas, užuot išpakavęs, yra šališkas ir neetiškas būdas praktikuoti kaip terapeutas. Tai yra toks keistas straipsnis, kurį turi leisti publikuoti PT, kuris prižiūri šias publikacijas? Kur yra jos komentarų apie Palestiną šaltiniai, išskyrus vieną „Twitter“ vaizdo įrašą? Arba niuansuotesnis paaiškinimas, kodėl tai vyksta Palestinoje. Pripažįstu, kad nežinojau daug apie tai, bet tai skambėjo šališkai.

  • Atsakymas Diana Gil Velez
  • Citata Diana Gil Velez

Pateikta Marquita Garrett 2019 m. Liepos 11 d. - 12:33

Tai nėra kompetencija, tai yra šališkumas.
„Pavyzdžiui, psichologai turi žinių, įgūdžių,
ir kompetencija suprasti visus žmogaus patirties aspektus -
nuo smegenų funkcijų iki tautų veiksmų, nuo vaiko
tobulėjimas rūpintis pagyvenusiais žmonėmis (Amerikos psichologų asociacija
[IKS], 2015 m.). Tačiau profesinė kompetencija to nedaro
pašalinti psichologus nuo aistrų, žaizdų įtakos,
asmens tapatybės statusas ar privilegijos. Žodžiu, psichologai
nėra nedalyvaujantys stebėtojai, kurių asmeninis šališkumas, išankstiniai įsipareigojimai, emocinis įsitraukimas ir pan.
profesinis funkcionavimas. Todėl profesionalaus ir asmeninio gyvenimo derinimas reikalauja unikalaus ir etiško maišymo “.

Meltonas, M. L. (2018). 49(1), 83–89.

  • Atsakyti Marquita Garrett
  • Citata Marquita Garrett

Pateikta Kento Drake'o 2019 m. Liepos 9 d. - 8:14

Juokinga, kad dešinieji krašto puolėjai taip priešinasi politiniam korektiškumui, kol nepatenka į D.Trumpo kritiką. Sakymas, kad nekenčiat Trumpo, yra trumpas už tai, kad jis labai nemėgsta jo elgesio. Bet jei sakote, kad nekenčiate dešiniųjų „Trump“ krašto puolėjų, kylama į rankas, kad vartojote tokį stiprų terminą. Jie nori, kad jūs atidžiai apibūdintumėte tai, kas jums nepatinka. Ir jūs turite tai padaryti subtiliai, kad niekas nepakenktų jausmams.

  • Atsakyti Kentui Drake'ui
  • Citata Kento Drake'o

Pateikta Kenijos, 2019 m. Liepos 9 d. - 9:16

Žodžiai yra galingi, o veiksmai užkemša sandorį. Neapykanta yra galingas ir įkeltas žodis, galintis motyvuoti žodžius ir veiksmus. Taigi svarbu paklausti, kokia yra jūsų elgesio motyvacija. Aš bandžiau sekti, ką jūs sakėte, ir viskas buvo visur. Tai, kaip buvo parašyta, atrodė, kad šis kūrinys pamiršta daugelį dalykų, vykstančių šioje šalyje. Žodžiai ir elgesys yra svarbūs. Šis straipsnis praleido ženklą. Aš tikėjausi gauti kitokią perspektyvą. Yra daug formuluočių, kurios atrodo neišmanančios.

  • Atsakymas Kenijai
  • Citata Kenija

Pateikta Cam 2019 m. Liepos 9 d. - 12.53 val

Neigiami komentarai yra pavyzdžiai to, kas vyksta mūsų šalyje. Jie taip pat gali dėvėti baltus gaubtus ir degančius kryžius. Tai yra kraštutinių kairiųjų ideologijos. Apie neapykantos skleidimą nėra nieko kilnaus ar apgalvoto. Jei kai kurie iš jūsų taip nerimauja dėl vaikų, stebėkite, ar aplinkiniai nekenčia jūsų kalbos. Mums nereikia kitos kartos, be galimybės diskutuoti problemą supratingai.
Taigi, kai kurie iš jūsų nekenčia Trumpo, nebalsuokite už jį. Sustabdykite siautėjimą !!

  • Atsakyti Cam
  • Citata Cam

Pateikė Elana Dunn, LPC, CPCS, 2019 m. Liepos 9 d. - 13:30

Dr. Heitler,
Geros dienos Jums.

Nepaisant visų pagarbos, šį straipsnį sunku perskaityti. Tai skamba taip, lyg jūsų mintys būtų visur, nesėkmingai bandydamos žiniasklaidos pasakojimą ir ekspoziciją naudoti kaip tėvų susvetimėjimo formą; susipynę tai su žmonių jausmais Trumpo atžvilgiu ir vėliavos dešimtainiu ženklu - ar ne?

Turėjau grįžti prie ankstesnių sakinių, kad pabandyčiau pamatyti, kaip ji tai sieja?

Tuomet aš greitai pagalvojau, ar mano papasakota istorija, kaip pasakytų Brené Brown, yra „oi, ji yra Trumpo rėmėja, greičiausiai rasė Suprematizmas, kuris mano, kad žmonės, kurie smarkiai reagavo į D.Trumpo darbotvarkę (ir nejautrius rasinius veiksmus), yra kalbant neapykantą. Kodėl ji kaip atskaitos tašką paminėtų situacijas, kurios susijusios su rudais / išlydytais žmonėmis?

Aš, kaip afroamerikietis, labai nemėgstu Trumpo. Žodžiai ir empatijos stoka situacijose, reikalaujančiose empatijos žodžių, pavyzdžiui, masinės žmogžudystės sinagogoje. Panašu, kad jūs sutelkiate dėmesį į tai, kad žmonės būtų nedėkingi už tai, ką jaučiate padaręs.

Jūs kalbate apie tėvų susvetimėjimą, „užplūstą neapykantos“, kaip sunkią prievartos prieš vaikus formą, dėl kurios vaikas tampa nerimastingas, piktas ir prislėgtas; užaugantis su didele priklausomybės ir savižudybės rizika. Ar galvojote apie vaikus, kurie buvo paimti iš savo šeimos pasienyje ir dabar gyvena pelno siekimo sulaikymo centruose? Aš atspėsiu, kad tu ne toks.

Kultūrinės kompetencijos mokymas niekada neveikia. Faktas. Taip pat yra didelis skirtumas tarp kultūrinės kompetencijos, jautrumo kultūrai ir įtraukimo į kultūrą. Remdamasis tavo žodžiais, atrodo, kad tu nė vienas iš jų.

Norėčiau rekomenduoti TIK veiksmingą metodą - kultūrinį panardinimą. Tai yra tada, kai žmogus gyvena kultūroje, kurioje nori sužinoti daugiau ir įvertinti. Pavyzdžiui, 6 mėnesius gyveni Meksikoje, Ispanijoje, Kroatijoje, Liberijoje, Haityje, Kinijoje; bet kuri vieta už Amerikos ribų gali būti gera vieta pasinerti į 6 mėnesius.

Tikiu, kad grįžę jums bus gėda kada nors parašyti šį straipsnį / tinklaraštį.

-Elana Dunn, LPC, CPCS

  • Atsakymas Elana Dunn, LPC, CPCS
  • Citata Elana Dunn, LPC, CPCS

Pateikta Connery Semicolon 2019 m. Liepos 9 d. - 8:38

Ar šis straipsnis buvo paskelbtas B.Obamos laikais, Trumpo Hilary rango metu ARBA dar svarbiau, kaip Mickas McConnelis viešai pareiškė per prasidės antra Obamos kadencija, kai senatas blokuos kiekvieną jo inicijuotą pasiūlymą ir nepamirškime Aukščiausiojo užgrobimo Teismo!
Galbūt visos skirtingos šališkumo formos būtų tinkama diskusijos tema ateityje?

  • Atsakymas Connery Semicolon
  • Citata Connery kabliataškis

Pateikta „kds4570“ 2019 m. Liepos 10 d. - 3:39

Ar tikrai manote, kad neapykanta buvo tokia pat bloga per Obamą? Oho. Jūs tikrai geriate „Cool-Aid“.

  • Atsakyti kds4570
  • Citata kds4570

Pateikta „Marquita“ 2019 m. Liepos 11 d. - 12:27

Neapykanta buvo didesnė ir užpuolė jo artimuosius, įskaitant jo šunį. Tai nebuvo politiniai išpuoliai, tai buvo asmeniniai jo rasės, šeimos ir jų išvaizdos išpuoliai. Net iš dabartinio prezidento.

  • Atsakyti Marquita
  • Citata Marquita

Pateikė Pranciškus Ksaveras 2019 m. Liepos 9 d. - 20:53

Straipsnyje sakoma:
"Prezidentas Trumpas rodo daugybę asmeninių įpročių, kurie yra problemiški ir - ar dar geriau, ir tuo pačiu metu - jam pavyko nukreipti šalį į didesnę ekonominę naudą".

Aš iš tikrųjų džiaugiuosi, kad straipsnis nesistengė paremti šio nepagrįsto reikalavimo. Trumpas miega prie vairo. Baltųjų rūmų darbuotojai daro viską, ką gali, kad Trumpas nesistengtų nieko nukreipti. Prezidento galimybės daryti įtaką ekonomikai yra ribotos. Jo tarifai buvo pragaištingi daugeliui ekonomikos sričių. Mes net nepradėjome jausti to poveikio. Nepaprastai turtingi tapo turtingesni, o Trumpų šeima plunksnavo savo lizdą.

Idėja, kad Trumpas vadovavo šaliai, juokinga. Jis neturi supratimo, kas vyksta. Prezidentas turi perskaityti instruktažinius pranešimus, kad suprastų, kas vyksta. Trumpas neskaito. Jis žiūri televiziją.

  • Atsakymas Francis Xavier
  • Citata Pranciškus Ksaveras

Pateikta Danieliaus, 2019 m. Liepos 10 d. - 3:36

Tai vienintelis racionalus atsakas į tai, ką jis daro mūsų šaliai.
Aš nekenčiu jo taip, kaip kažko nekentė Hitleris. Nes nesu idiotas ir esu moraliai jautrus žmogus.

  • Atsakyk Danieliui
  • Citata Danieliui

Pateikta „kds4570“ 2019 m. Liepos 10 d. - 3:43

Aš nekenčiu vardų vartojimo, bet lyginti jį su Hitleriu yra neprotinga ir parodo, kaip tu plauti smegenis. Be to, tiesiog šlykštu, kai jaučiate poreikį naudoti tą palyginimą. Tai nėra tik man ir kitiems žydams įžeidimas, tai yra sveiko proto įžeidimas. Jūs neturite moralės. Tu tik verkšlena.

  • Atsakyti kds4570
  • Citata kds4570

Pateikta Dwayne Huston 2019 m. Liepos 10 d. - 6:53

Šis straipsnis atkreipia dėmesį į tai, kad prastai atmesti „tėvų susvetimėjimo“, „susvetimėjimo“ ir „blogo žandikaulio“ projektai NĖRA pakankami norint sunaikinti šį Iš kartos į kartą perduodama prieraišumo trauma, dėl kurios žmonės galėjo bijoti, nekęsti ir persekioti Jėzų Kristų, žydų tautą Holokausto metu, rasizmo taikinius ir netikėtumai pagal ISIS. Nacionalinis sveikatos institutas paskelbė jų straipsnį „Neurobiologija, susijusi su prieraišumu Puoselėjantys ir įžeidžiantys globotiniai “, kad šis patogeno priedas gali pakenkti mūsų vakariečiams kultūrą.

Turime NUSTABTI naudodamiesi tokiais menkai atmestais „tėvų susvetimėjimo“, „susvetimėjimo“ ir „blogo žandikaulio“ konstruktais ir pradėti naudojant teisingus prisirišimo traumų perdavimo iš kartos tarpsnius, kaip turi dr. Craig Childress paaiškino.

  • Atsakymas Dwayne'ui Huston
  • Citata Dwayne'as Huston

Pateikė Dwayne'as Huston 2019 m. Liepos 10 d. - 7:41

„Tėvų susvetimėjimo sindromas“ (PAS), pasiskelbęs „ekspertais“, buvo užkluptas dėl savo pačių baimės, neapykantos, melo ir manipuliacija tiesa, kad nuo to laiko, kai buvo perduodamos prigimties traumos patologija, perduodama iš kartos į kartą, aštuntasis dešimtmetis; tačiau jie ir toliau manipuliuoja tikslingais tėvais, kad mums reikia juos pasamdyti, kad įrodytume jų skurdžiai atmestus „tėvų“ konstruktus susvetimėjimas “,„ susvetimėjimas “ir„ blogas elgesys “teisme, o ne naudojant esamus pripažintus tarpusavyje vertinamus psichologija arba prisirišimo traumos perdavimas iš kartos į kitą, kaip paaiškino dr. Craigas Childressas, kad būtų galima tinkamai diagnozuoti ši psichinė patologija. Iš daktaro Steveno Millerio burnos žinau, kad PAS patys pasiskelbę „ekspertai“, pasirašę dr. Amy Baker dokumentą „Kaip susirasti tėvų susvetimėjimo ekspertą“, bijo tiesa, kurią rašo daktaras Craigas Childressas, paskatino šiuos PAS pasiskelbusius „ekspertus“ slapta meluoti ir manipuliuoti tiksliniais tėvais, kad ir toliau palaikytų juos įrodykite savo menkai atmestus „tėvų susvetimėjimo“, „susvetimėjimo“ ir „blogo žandikaulio“ konstrukcijas teisme, užuot turėję psichinę sveikatą, naudokite Kryžiaus kartos koalicija ir emocinis atskirtis bei gauti tinkamą diagnozę apie tai, kaip perduodama papilomos traumos patologija iš kartos į kartą, kaip teigė Dr. Craig Childress paaiškino.

Šis prisirišimo traumos perdavimas iš kartos yra DAUG-DAUG didesnis nei skurdžiai atmesti „tėvų susvetimėjimo“ projektai, „susvetimėjimas“, „blogas lūžis“ ir PAS pasiskelbę „ekspertai“ išsivysto dėl jų pačių užslėptos baimės, neapykantos ir esamų asmenų persekiojimo Kaip teigia gydytojas Craig, priimami recenzuojami psichologijos konstruktai, kuriuos pagal įstatymus jie privalo žinoti ir pritaikyti kenčiantiems vaikams ir šeimoms. Vaikų moteris paaiškino.

  • Atsakymas Dwayne'ui Huston
  • Citata Dwayne'as Huston

Pateikta Kento Drake'o 2019 m. Liepos 10 d. - 7:51

Klausyti D.Trumpo kalbų man yra skaudu. Tai taip akivaizdu, kad jis susitvarko reikalus. Jis turi tiek daug „pasakojimų“, kurie jį atiduoda. Jei jis pradeda sakinį „daug žmonių sako“, galite ignoruoti likusią sakinio dalį, nes tai melas.

Jis guli už pasienio sienos, tvirtindamas, kad ji dabar statoma. Taip nėra. Jis meluoja apie savo mokesčių sumažinimą, tvirtindamas, kad tai buvo didžiausias istorijoje. To nebuvo. Jis meluoja apie Muellerio pranešimą teigdamas, kad jis jį atleidžia. Taip nėra.

Visi jo melai įrašomi į istorinius įrašus. Yra daugiau nei 10 000 melų. Daugelis žmonių sako, kad jis yra didžiausias melagis, žengiantis koja į tautos sostinę.

  • Atsakyti Kentui Drake'ui
  • Citata Kento Drake'o

Pateikta Anonimas 2019 m. Liepos 10 d. - 8:27

1. Jis pastūmėjo rasistinį birterizmą.
2. Jis suabejojo ​​Presu. Obamos akademiniai rezultatai ne dėl kitos priežasties, išskyrus rasizmą.
3. Jis ir jo tėvas diskriminavo juodaodžius, norinčius iš jo išsinuomoti turtą.
4. Jis yra nacių simpatikas.
5. Jam labai patogu ir giria žmogžudžius diktatorius.
6. Žiauriai nužudytas amerikiečių žurnalistas, jis tęsia jaukumą žmonėms, atsakingiems už jo mirtį.
7. Jis skatino smurtą kaip savo mitingus.
8. Jis buvo įtrauktas į kelių moterų seksualinį išpuolį.
9. Jis prisipažino, kad naudojasi savo jėga prieš moteris - „patrauk ją už pūlinuko“.
10. Pagal jo politiką nežmoniškomis sąlygomis vaikai laikomi narvuose.
11. Jis sakė, kad daugumoje Afrikos šalių yra „šūdas“, tačiau jis niekada nėra žingsniavęs koja kojon su žemynu. Jis mėgsta stumti darbotvarkę, kad kas nors ar kas juodas atitiktų jo neigiamus stereotipus.
12. Daugelis jo aplinkos apsaugos politikos sričių greičiausiai padarys žalą ateinantiems metams. Jei tik jis tikėtų mokslu.

Jūsų komentare rašoma balta privilegija su mažai įžvalga apie tai, kaip spalvotus žmones paveikė prezidentas tam, kuris ne kartą dalyvavo rasistiniuose veiksmuose ir žodžiuose. Be to, atrodo, kad jūs apšviečiate žmones, kurie jam nepatinka, nes - o, ekonomika yra puiki.

  • Atsakyti anonimui
  • Citata Anonimas

Pateikta Kento Drake'o 2019 m. Liepos 10 d. - 9:04

Ekonomika buvo stipri 2016 m. Rinkoms sekėsi gerai 2016 m. Jei žmonės nori kredituoti Trumpą už ekonomiką, jie turi nurodyti, ką Trumpas padarė, kad ką nors pakeistų. Jie to negali padaryti, nes Trumpas nepadarė nieko, kad paveiktų ekonomiką. Ekonomika klostosi gerai, nepaisant to, kad Trumpas okupaciją užėmė... ne todėl, kad Trumpas sėdėtų prie šio stalo nuo 11:00 iki 16:00. (gerą dieną) Jis dažniausiai žaidžia golfą ar žiūri kabelines naujienas.

  • Atsakyti Kentui Drake'ui
  • Citata Kento Drake'o

Pateikė Lisa Savage 2019 m. Liepos 10 d. - 9:08

Juokinga, kaip jo šalininkai mėgsta garsinti ekonomiką kaip svarbiausią jo indėlį, tačiau nepripažįsta, kad jis buvo puikios formos, kai buvo išrinktas.

  • Atsakymas Lisa Savage
  • Citata Liza Savage

Pateikė Josephas Goldbergas 2019 m. Liepos 10 d. - 16:41

Šio straipsnio autorius akivaizdžiai sutinka su straipsniu, kurį keletą mėnesių paskelbiau savo svetainėje prieš tai pavadinta: AR TĖVŲ UŽDARYMO STRATEGIJOS DARBUOTOS IR GARANTUOTOS PREZIDENTO DONALDO Dž. TRUMPAS?
Šis straipsnis yra mano svetainėje „Goldberg & Associates“. Tik, kad mano straipsnis yra daugiau socialinių mokslų straipsnis, manau, jei apsilankysite mano svetainėje, pamatysite, kodėl mano argumentai yra dar įtikinamesni.

  • Atsakymas Joseph Goldberg
  • Citata Josephas Goldbergas

Pateikė Erika Ames 2019 m. Liepos 11 d. - 17:36

Retai atsiduriu komentarų skyriuose, bet aš, kaip spalvų klinikos gydytoja, negaliu tylėti. Tikiuosi, kad turite tik panašių privilegijų turinčius klientus. Aš nekentėčiau, jei spalvotas asmuo, išgyvenęs išprievartautas ar LGBTQ bendruomenės narys sėdės prieš jus pažeidžiamai sesijoje, kad man būtų pasakyta, jog jų neapykanta Žmogus, kuris, nors supermamaistus vadino „gerais žmonėmis“ ir viešai pasmerkė seksualinį išpuolį, kažkodėl negalioja, neteisingai nukreiptas ar kažkas jų viduje turėtų būti fiksuotas.

Šis straipsnis pasibaisėtinas, bet, deja, nenuostabu iš leidinio, kuriame atsisakyta rodyti spalvotus žmones ant savo žurnalų viršelių. Štai kodėl atstovavimas yra svarbus.

  • Atsakyti Erika Ames
  • Citata Erika Ames

Pateikė Liza 2019 m. Liepos 15 d. - 8:42

Tik vakar jis tviteryje išdėstė baisiai rasistinį pareiškimą apie keturias kongreso moteris. Kada jis laikomas atsakingu už savo smerktinus veiksmus? Jis vienintelis sukelia stiprią, neigiamą reakciją į jį. Jis nepakenčiamai apgaulingas. Aš nesuprantu jo gynybos.

  • Atsakyti Liza
  • Citata Liza

Pateikta Kento Drake'o 2019 m. Liepos 16 d. - 8:31

Trumpas nori, kad visi atidžiai stebėtų jo rasizmą. Buvimas rasistu yra įvaizdis, kurį jis nori, kad visi pamatytume ir įvertintume. Nesu tikras, ar jis tikrai rasistinis, ar ne. Tačiau jo pareiškimai, tviteriai ir veiksmai yra aiškiai rasistiniai. Trumpo bazė yra tokia pati rasistinė kaip ir bet kuri grupė Amerikoje. Trumpas pasiryžęs išlaikyti savo bazę laimingą. Jis padvigubino viską, kas yra rasistinis, kad išlaikytų savo pagrindą. Trumpas yra ta kaina, kurią mažumos grupės moka už savo abejingumą Hillary kandidatūrai. Žinoma, Hillary nebuvo Obama, tačiau ji yra daug geresnė už Trumpą.

  • Atsakyti Kentui Drake'ui
  • Citata Kento Drake'o

Pateikta Amino 2019 m. Liepos 24 d. - 17:54

Daugelis žmonių (įskaitant daugelį psichologų) pajuto piktybišką Trumpo narcisizmą, empatijos stoką ir jo pasipriešinimą tiesai bei moralei. Neapykantos prieš tokį asmenį, kai jis užima valstybės pareigas, kai empatijos ir moralės gebėjimas bei pagarba objektyviajai tikrovei yra absoliučiai būtini dalykai, nėra per didelė reakcija.

Liberalų ir konservatorių smegenys buvo išsamiai ištirtos ir paaiškėjo, kad skirtingai nei liberalai, konservatoriai nesugeba ar nenori naudotis smegenų sritimis, atsakingomis už empatiją. Ši situacija eina į kraštutinumą, kai asmuo parodo bruožus, žinomus kaip tamsi triada. Ir kai toks asmuo pasiekia didelę galią ir įtaką ir naudojasi savo padėtimi, kad praturtintų save ir jo milijardierių bičiuliai, narvai, imigrantų vaikai, destabilizuoja jautrius pasaulio regionus arba skleidžia melą ir neapykanta; nekęsti tokio asmens yra visiškai normalu ir turėtų būti priimtas, jei nėra skatinamas. Tiesą sakant, būdamas mažiau nei sunerimęs ir susirūpinęs dėl tokios pavojingos situacijos, jis rodo nepakankamą aktyvumą tam tikruose smegenų regionuose, todėl jį reikia ištirti / gydyti atliekant smegenų vaizdų darymą ir terapiją.

  • Atsakyk Aminui
  • Cituoju Aminą

Pateikė Davidas Dieni 2019 m. Liepos 24 d. - 20:43

Puikus straipsnis, negalėjau sutikti daugiau. Aš esu susvetimėjęs tėtis ir ilgą laiką buvęs politinis aktyvistas... Mano buvęs mano vaikus mokė nekęsti ir jie abu dabar turi skirtingo laipsnio BPD. Dabar jie yra suaugę, sulaukę 30-ies, ir nutraukė visus ryšius, neabejotinai pranešdami man, kad susitaikymas nėra išeitis.

Mano buvusioji patiria šoką vis tiek... gyvenimas netrukus bus pragaras žemėje... gėda ir ekspozicija

Indoktrine ir infantili
Mes praryjame kiekvieną kvailą melą
Duomenys, statistika, kam to reikia?
Tai tik daugybė nenaudingų faktų
Tai tiesiog verčia mane jaustis nejaukiai
Šiek tiek ligotas, šiek tiek bekraštis.

Tai imigrantai, juodieji, žydai!
Tiek daug atpirkimo ožių, dabar kurį pasirinkti?
Saugokitės socialinio teisingumo marksistų
Slepiasi namuose savo duonos kepaluose

Dabar nestudijavau antropologijos,
Arba bet kokia politinė ekonomija
Nežinau daug apie psichologiją,
Arba visuomenės plėtra
Bet aš žinau viską, ką reikia žinoti
Nes Jordanas Petersonas man taip pasakė
O dabar esu užsiregistravęs Jobster
Ieško darbo kaip omaras

Dabar pakabinkime tvirtai, einame žemyn
Vergai kvailina knus ir klounus
Negaliu rasti pinigų vargšams,
Visa tai buvo išleista begaliniam karui
Nors jums to reikia?
Esu tikras, kad tam yra skirta programa

Greičiau, nei sukasi pasaulis
Žmonija greitai vystosi
Nors Donaldas Drumpfas nėra niekas didvyris
Kodėl jis yra smuikininkas, kaip ir Nero
Negaliu patikėti, kad taip nutiko
Dieve, mes esame sušikti idiotai

  • Atsakymas Davidui Dieni
  • Citata Dovydui Dieni
Pateikė Susan Heitler Ph. 2019 m. liepos 24 d. - 10:51 val

Ar tai tavo eilėraštis? Įdomus. Tikiuosi, kad pasaulis pasirodys geresnis, nei prognozuoja poema. Arba ...

  • Atsakymas Susan Heitler Ph.
  • Citata Susan Heitler Ph.

Pateikė Davidas Dieni 2019 m. Liepos 25 d. - 6:06 val

Sveiki, tave,
Taip... tai rašoma dainų tekstus, kurie būtinai sužinojau, kad yra efektyvus ginklas išnaudojant narcistinę gėdą, kuri veikia kiekvieną kartą ir kaip sako klinikinis psichologas Johnas F Schumakeris: „Paskutinė viltis nugalėti šį blogį gali slypėti strateginiame jo panaudojime savo „psichologija“.

  • Atsakymas Davidui Dieni
  • Citata Dovydui Dieni
  • Ankstesnis
  • Puslapis 1 (dabartinis)
  • Kitas
instagram viewer